Análisis de la autopresentación de los estudiantes universitarios chinos de 18 a 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin
Zhang, Fangfei
Gutiérrez García, María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Anàlisi de l'autopresentació dels estudiants universitaris xinesos d'entre 18 i 24 anys en vídeos de Xiaohongshu i Douyin |
Títol variant: |
Analysis of self-presentation by Chinese university students aged 18 to 24 in videos on Xiaohongshu and Douyin |
Data: |
2023 |
Descripció: |
96 pag. |
Resum: |
El objectiu d'aquesta investigació és analitzar l'autopresentació d'estudiants universitaris xinesos d'entre 18 i 24 anys en els vídeos de Xiaohongshu i Douyin. A través de l'anàlisi de continguts de vídeos seleccionats i entrevistes amb usuaris universitaris xinesos, s'han observat les característiques dels vídeos d'aquest grup determinat. A més, s'han investigat tant els factors interns com externs que influeixen en les seves autopresentacions en aquestes plataformes. També es plantegen reptes i solucions relacionades amb aquesta situació. |
Resum: |
El objetivo de esta investigación es analizar la autopresentación de estudiantes universitarios chinos de entre 18 y 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin. A través del análisis de contenidos de videos seleccionados y entrevistas con usuarios universitarios chinos, se han observado las características de los videos de este grupo determinado. Además, se han investigado tanto los factores internos como externos que influyen en sus autopresentaciones en estas plataformas. También se plantean desafíos y soluciones relacionados con esta situación. |
Resum: |
The objective of this research is to analyze the self-presentation of Chinese university students aged 18 to 24 in videos on Xiaohongshu and Douyin. The characteristics of videos from this specific group have been observed through the analysis of selected video content and interviews with Chinese university users. Additionally, both internal and external factors that influence their self-presentation on these platforms have been investigated. Challenges and solutions related to this situation are also addressed. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256] |
Pla d'estudis: |
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116] |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Comunicació audiovisual ;
Estudiants universitaris xinesos ;
Joves ;
Xiaohongshu ;
Douyin ;
Vídeos |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de la Comunicació. TFM
Registre creat el 2023-12-14, darrera modificació el 2023-12-17