visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Poden els alumnes actuar com a co-docents a classes de música? |
Títol variant: | ¿Pueden los alumnos actuar como co-docentes en clases de música? |
Data: | 2024 |
Resum: | Un estudi recent de la UAB destaca la importància d'implementar estratègies d'ensenyament innovadores a l'educació musical proposant la docència compartida amb estudiants de secundària per ensenyar figures musicals i solfeig parlat. Les troballes revelen millores significatives atribuïdes al suport ajustat i l'avaluació entre iguals, i obre les portes a noves reflexions i aplicacions pràctiques al camp educatiu musical. |
Resum: | Un estudio reciente de la UAB destaca la importancia de implementar estrategias de enseñanza innovadoras en la educación musical proponiendo la docencia compartida con estudiantes de secundaria para enseñar figuras musicales y solfeo hablado. Los hallazgos revelan mejoras significativas atribuidas al apoyo ajustado y la evaluación entre iguales, y abre las puertas a nuevas reflexiones y aplicaciones prácticas en el campo educativo musical. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, Febrer 2024, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 503.5 KB |
Español 2 p, 515.3 KB |