| Home > Research literature > Projects reports > Photovoice Self-Learning Box : |
| Additional title: | Caixa d'autoaprenentatge Fotoveu : Informe del projecte innovació docent 2022-2024 |
| Additional title: | Caja de autoaprendizaje Fotovoz : Informe del proyecto innovación docente 2022-2024 |
| Imprint: | Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 |
| Description: | 34 pàg. |
| Abstract: | The LuDiTIC project addresses the educational challenges identified during the COVID-19 pandemic, focusing on the need for new methodological approaches. With the shift between in-person and online formats, teachers quickly adapted using available technological resources, which required significant reprogramming, learning, and adaptation. This report details the experience of using the "Photovoice Box," one of the products of the LuDiTIC project. These boxes offer flexible and playful self-learning tools for classroom use. The Photovoice Box is an open educational resource that allows students to document and reflect on their experiences and environments through photography in an autonomous and playful manner. Project Objectives: Provide teachers with tools, skills, and confidence to use emerging technologies. Inspire the integration of diverse learning experiences and serve as a resource model for future educators. |
| Abstract: | El projecte LuDiTIC aborda els desafiaments educatius identificats durant la pandèmia de COVID-19, centrat en la necessitat de nous enfocaments metodològics. Amb l'alternança entre formats presencials i en línia, els docents es van adaptar ràpidament utilitzant recursos tecnològics disponibles, la qual cosa va requerir una significativa reprogramació, aprenentatge i adaptació. Aquest informe detalla l'experiència de l'ús de la "Caixa Fotoveu," un dels productes del projecte LuDiTIC. Aquestes caixes ofereixen eines d'autoaprenentatge flexibles i lúdiques per al seu ús a l'aula. La Caixa Fotoveu és un recurs educatiu obert que permet als estudiants documentar i reflexionar sobre les seves experiències i entorns mitjançant la fotografia de manera lúdica i autònoma. Objectius del Projecte: Proporcionar als docents eines, habilitats i confiança per a utilitzar tecnologies emergents. Inspirar la integració d'experiències d'aprenentatge diverses i servir com a model de recursos per a futurs educadors. |
| Abstract: | El proyecto LuDiTIC aborda los desafíos educativos identificados durante la pandemia de COVID-19, centrado en la necesidad de nuevos enfoques metodológicos. Con la alternancia entre formatos presenciales y en línea, los docentes se adaptaron rápidamente utilizando recursos tecnológicos disponibles, lo que requirió una significativa reprogramación, aprendizaje y adaptación. Este informe detalla la experiencia del uso de la "Caja Fotovoz," uno de los productos del proyecto LuDiTIC. Estas cajas ofrecen herramientas de autoaprendizaje flexibles y lúdicas para su uso en el aula. La Caja Fotovoz es un recurso educativo abierto que permite a los estudiantes documentar y reflexionar sobre sus experiencias y entornos mediante la fotografía de forma lúdica y autónoma. Objetivos del Proyecto: Proporcionar a los docentes herramientas, habilidades y confianza para utilizar tecnologías emergentes. Inspirar la integración de experiencias de aprendizaje diversas y servir como modelo de recursos para futuros educadores. |
| Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
| Language: | Anglès,català i castellà |
| Series: | Playful Learning UAB |
| Document: | Informe ; Versió publicada |
| Subject: | Educació ; Playful Learning UAB ; Photovoice ; Metodología cualitativa ; Metodología participativa ; Proyecto LuDiTIC ; Fotovoz ; Innovación docente |
English 34 p, 1.7 MB |
Català 35 p, 1.7 MB |
Español 35 p, 1.4 MB |