Anatomía del podcast en Perú : análisis del lenguaje, la estructura y el contenido de los podcasts de éxito sobre salud mental durante la postpandemia Covid-19
Olivera Otoya, Amanda Nevenka Dayanara
Mas Manchón, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2024
Descripció: 147 pag.
Resum: A l'escenari de la pandèmia covid - 19 i postpandèmia, va augmentar el consum de pòdcasts. Els de temàtica psicològica van aconseguir les principals posicions al rànquing dels pòdcasts més exitosos a la plataforma Spotify Perú. Aquesta investigació qualitativa explora el llenguatge, l'estructura i el contingut que han contribuït a què els pòdcasts de salut mental siguin els de major impacte a l'actual període postpandèmia al Perú. A través d'una anàlisi de contingut d'una mostra de 28 episodis. Els resultats mostren les similituds en el llenguatge, l'estructura i el contingut dels pòdcasts seleccionats.
Resum: En el escenario de la pandemia covid - 19 y postpandemia, aumentó el consumo de podcasts. Los de temática psicológica alcanzaron las principales posiciones en el ranking de los podcasts más exitosos en la plataforma Spotify Perú. Esta investigación cualitativa explora el lenguaje, la estructura y el contenido que han contribuido para que los podcasts de salud mental sean los de mayor impacto en el actual periodo postpandemia en Perú. A través de un análisis de contenido de una muestra de 28 episodios. Los resultados muestran las similitudes en el lenguaje, la estructura y el contenido de los podcasts seleccionados.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Podcast ; Podcasting ; Llenguatge radiofònic ; Storytelling ; Anàlisi de continguts ; Spotify ; Perú



147 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2024-09-17, darrera modificació el 2024-09-23



   Favorit i Compartir