30 Anys. Un Web Doc interactiu del genocidi de Ruanda
Bentué Alacuart, Marta
Sarri Salgado, Gerard
Gifreu, Arnau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: 30 Años. Un Web Doc interactivo del genocidio de Ruanda
Título variante: 30 Years. Interactive Web Doc about the Rwanda's genocide
Fecha: 2024
Descripción: 74 pag.
Resumen: Creació d'un web doc informatiu sobre el genocidi de Ruanda de l'any 1994. En aquest van assassinar gairebé un milió de persones d'ètnia Tutsi. La violència va arribar a un punt extrem.
Resumen: Creación de un web doc. informativo sobre el genocidio de Ruanda del año 1994. En este se asesinaron casi un millón de personas de la etnia Tutsi. La violencia llegó a un punto extremo.
Resumen: Creation of an informative web documentary about the Rwanda Genocide of 1994. Approximately a million people of Tutsi ethnicity were killed. The violence reached an extreme point.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Comunicació Interactiva [2503873]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Documento: Treball final de grau
Materia: Ruanda ; Genocidi ; 1994 ; Aniversari ; Comunicació Interactiva



74 p, 5.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2024-11-13, última modificación el 2025-04-15



   Favorit i Compartir