Análisi de los contenidos televisivos para jóvenes de las OTT de las corporaciones públicas: BBC, Rai, FranceTV, RTVE y TV3
Canet Ferrer, Elena
Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Anàlisis dels continguts televisius per a joves de les OTT de les corporacions públiques: BBC, Rai, France TV, RTVE i TV3
Títol variant: Analysis of OTT youth television content from public televisions: BBC, Rai, FranceTV, RTVE and TV3
Data: 2024
Descripció: 113 pag.
Resum: En aquesta investigació s'analitza l'oferta de continguts de les OTT per a joves de les corporacions públiques BBC, France TV, Rai, RTVE i TV3. S'han estudiat les pantalles d'inici de les OTT de la mostra per a respondre a un doble propòsit: el tipus de continguts oferits i la forma en què s'ofereixen. La metodologia utilitzada combina les tècniques qualitatives junt amb l'anàlisi de continguts.
Resum: En esta investigación se analiza la oferta de contenidos de las OTT para jóvenes de las corporaciones públicas BBC, France TV, Rai, RTVE y TV3. Se han estudiado las pantallas de inicio de las OTT de la muestra para responder a un doble propósito: el tipo de contenidos ofrecidos y la forma en que se ofrecen. La metodología empleada combina técnicas cualitativas junto con el análisis de contenido.
Resum: This research analyzes the content offerings of OTT platforms for young people from the public corporations BBC, France TV, Rai, RTVE, and TV3. The home screens of the OTT platforms in the sample have been studied to address a dual purpose: the type of content offered and the way it is presented. The methodology used combines qualitative techniques along with content analysis.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Televisions públiques ; Europa ; Continguts televisius ; Internet ; Joves ; OTT ; Over The Top



113 p, 5.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2024-11-15, darrera modificació el 2024-11-17



   Favorit i Compartir