Plan de digitalización de SALVADIS
López Jiménez, Iván
Places Fernando, Mireya, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pla de digitalització de SALVADIS
Additional title: SALVADIS digitalization plan
Date: 2024
Description: 89 pag.
Abstract: Aquest projecte consta d'un pla de digitalització amb accions per a enfortir la visibilitat i la presència online de la marca, un brànding digital, optimització SEO i automatitzar i digitalitzar els processos interns de l'empresa SALVADIS. S'ha dut a terme mitjançant accions externes i internes que s'han implementat i altres pendents d'implementació.
Abstract: Este proyecto consta de un plan de digitalización con acciones para fortalecer la visibilidad y la presencia online de la marca, un branding digital, optimización SEO y automatizar y digitalizar los procesos internos de la empresa SALVADIS. Se ha llevado a cabo mediante acciones externas e internas que se han implementado y otras pendientes de implementación.
Abstract: This project comprises a digitalization plan with a series of actions aimed at enhancing the brand's online visibility and presence, digital branding, SEO optimization, and the automation and digitization of the internal processes of the SALVADIS company. These actions have been executed through a combination of completed and pending internal and external actions.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació Interactiva [2503873]
Study plan: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Subject: Pla de digitalització ; Automatització ; Notorietat de marca ; Innovació ; Optimització de processos ; Comunicació Interactiva



89 p, 4.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2024-11-25, last modified 2024-12-01



   Favorit i Compartir