Plan de marketing : Lanzamiento de una nueva línea de productos de bebidas vegetales de la marca Larsa. Larsa Bio
Franquet Ruiz, Meritxell
Sánchez Ríos, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Pla de màrqueting: Llançament d'una nova línia de productes de begudes vegetals de la marca Larsa. Larsa Bio
Título variante: Marketing plan: Launch of a new line of plant-based beverage products from the Larsa brand. Larsa Bio
Fecha: 2024
Descripción: 95 pag.
Resumen: El treball de final de grau consisteix a crear un pla de màrqueting, el qual tracta del llançament d'una nova línia de productes de begudes vegetals de la marca Larsa. Larsa Bio. En aquest pla de màrqueting, es planteja la marca i una sèrie d'estratègies amb accions, entre altres coses. En analitzar la seva competència directa s'observa que totes elles disposen d'aquesta línia i, Larsa, encara no. Per això, s'estudiarà la viabilitat econòmica del pla del marqueting degut al gran auge actual feia les dietes veganes, intoleràncies, tenir una vida saludable i que gran part de la població tenen preferències pel sabor de les begudes vegetals.
Resumen: El trabajo de final de grado consiste en crear un plan de marketing, el cual trata del lanzamiento de una nueva línea de productos de bebidas vegetales de la marca Larsa. Larsa Bio. En este plan de marketing, se plantea la marca y una serie de estrategias con acciones, entre otras cosas. Al analizar su competencia directa se observa que todas ellas disponen de esta línea y, Larsa, todavía no. Por eso, se estudiará la viabilidad económica del plan del marketing debido al gran auge actual hacía las dietas veganas, intolerancias, tener una vida saludable y que gran parte de la población tienen preferencias por el sabor de las bebidas vegetales.
Resumen: The final degree project consists of creating a marketing plan, which deals with the launching of a new line of vegetable beverage products of the Larsa brand. Larsa Bio. In this marketing plan, the brand, and a series of strategies with actions, among other things, are proposed. When analyzing its direct competition, it is observed that all of them have this line and Larsa does not have it yet. Therefore, the economic feasibility of the marketing plan will be studied due to the current boom in vegan diets, intolerances, a healthy lifestyle, and the fact that a large part of the population has a preference for the taste of vegetable beverages.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Begudes vegetals ; Pla de màrqueting ; Estratègies ; Marca ; Sostenible ; Saludable



95 p, 8.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2024-12-02, última modificación el 2024-12-08



   Favorit i Compartir