Calavera Punks: Com afrontar una campanya des del Punk i pel Punk
Mas Mas, Júlia
Merino López, Marta
Maench Ruiz, Judith
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Calavera Punks: Cómo afrontar una campaña desde el Punk y para el Punk
Título variante: Calavera Punks: How to face a campaign from Punk and for Punk
Fecha: 2024
Descripción: 143 pag.
Resumen: Són moltes les persones que consideren que el punk està mort, però també són moltes les persones que saben que això és mentida. Calavera Punks és una marca que lluita per mantenir viu aquest moviment i que vol ser el referent per aquelles persones que busquen respostes des del Punk. Metodologia: Estudi dels antecedents i de l'actualitat del Punk, anàlisis i teorització de la marca, estudi del públic, creació d'un pla de comunicació per la marca.
Resumen: Son muchas las personas que consideran que el punk está muerto, pero también son muchas las personas que saben que esto es mentira. Calavera Punks es una marca que lucha por mantener vivo este movimiento y que quiere ser el referente para aquellas personas que buscan respuestas desde el Punk. Metodología: Estudio de los antecedentes y de la actualidad del Punk, análisis y teorización de la marca, estudio del público, creación de un plan de comunicación por la marca.
Resumen: There are many people who believe that punk is dead, but there are also many others who know that is not true. Calavera Punks is a brand that stands for keeping this movement alive and wants to be the reference for those people who are looking for answers through punk. Methodology: Study of the antecedents and the present of Punk, analysis and theorization of the brand, study of the public, creation of a communication plan for the brand.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Punk ; Pla de comunicació ; Moda ; Fagazine ; Festival



143 p, 58.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2024-12-03, última modificación el 2024-12-08



   Favorit i Compartir