Obtenció de cocristalls amb enllaç d'halogen a partir de metilxantines
Benito, Mónica (Institut de Ciència de Materials de Barcelona)
Núñez, Rosario (Institut de Ciència de Materials de Barcelona)
Molins, Elies (Institut de Ciència de Materials de Barcelona)

Additional title: Obtención de cocristales con enlace de halógeno a partir de metilxantinas
Date: 2025
Abstract: Les interaccions no covalents són enllaços molt presents en sistemes biològics i principis actius farmacèutics. L'enginyeria de cristalls utilitza aquestes interaccions com una eina important per a modificar les propietats físicoquímiques dels compostos. Personal investigador de l'ICMAB-CSIC ha preparat cocristalls amb enllaç d'halogen a partir de metilxantines mitjançant la síntesi sostenible per mecanoquímica.
Abstract: Las interacciones no covalentes son enlaces muy presentes en sistemas biológicos y principios activos farmacéuticos. La ingeniería de cristales utiliza estas interacciones como una herramienta importante para modificar las propiedades fisicoquímicas de los compuestos. Personal investigador del ICMAB-CSIC ha preparado cocristales con enlace de halógeno a partir de metilxantinas mediante la síntesis sostenible por mecanoquímica.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: UAB divulga, Març 2025, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 265.2 KB

Español
3 p, 253.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2025-03-26, last modified 2025-04-06



   Favorit i Compartir