| Título variante: |
La publicitat de l'alcohol i les masculinitats hegemòniques a Ghana : una perspectiva de les relacions públiques : [ressenya] |
| Título variante: |
La publicidad del alcohol y las masculinidades hegemónicas en Ghana : una perspectiva de las relaciones públicas : [reseña] |
| Fecha: |
2025 |
| Resumen: |
Ressenya de: Bonsu-Owu, Henry Kojo; Roca, David, dir. Alcohol Advertising : Unveiling the Associations between Hegemonic Masculinity Traits, Advertising Message Strategies, and Types of Alcoholic Beverages. 2024. <https://ddd. uab. cat/record/304510>. |
| Resumen: |
Henry Kojo Bonsu-Owu's doctoral thesis, which analyses 182 beer and bitters advertisements in Ghana, combines Taylor's messaging strategies with Connell's theory of hegemonic masculinity. He examines how advertising links characteristic elements of friendship, dominance and sexuality with the implication of different types of beverages, which reinforce masculine stereotypes. It invites us to reflect deeply on visual messages and their impact on male identity. From a Public Relations perspective, it highlights the non-Western approach and its ethical call to rethink the role of graphic communication. |
| Resumen: |
La tesi doctoral d'Henry Kojo Bonsu-Owu, que analitza 182 anuncis de cervesa i bitters a Ghana, en la qual combina estratègies de missatges de Taylor amb la teoria de la masculinitat hegemònica de Connell. Examina com la publicitat relaciona elements característics amb l'amistat, la dominació i la sexualitat amb la implicació de diferents tipus de begudes, amb els quals es reforcen estereotips masculins. Ens convida a realitzar una reflexió profunda sobre els missatges visuals i l'impacte en la identitat masculina. Des de la visió de les Relacions Públiques, ressalta l'enfocament no occidental i el seu anomenat ètic a replantejar el rol de la comunicació gràfica. |
| Resumen: |
La tesis doctoral de Henry Kojo Bonsu-Owu, que analiza 182 anuncios de cerveza y bitters en Ghana, en la que combina estrategias de mensajes de Taylor con la teoría de la masculinidad hegemónica de Connell. Examina cómo la publicidad relaciona elementos característicos con la amistad, la dominación y la sexualidad con la implicancia de distintos tipos de bebidas, con los que se refuerzan estereotipos masculinos. Nos invita a realizar una reflexión profunda sobre los mensajes visuales y el impacto en la identidad masculina. Desde la visión de las Relaciones Públicas, resalta el enfoque no occidental y su llamado ético a replantear el rol de la comunicación gráfica. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Lengua: |
Anglès |
| Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: |
Advertising ;
Alcohol ;
Masculinity ;
Public relations ;
Ghana |
| Publicado en: |
Questiones publicitarias, Vol. 8 Núm. 36 (2025) , p. 87-91 (Reseñas) , ISSN 1988-8732 |