Google Scholar: citations
Nota de les editores
Fittipaldi, Martina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Editors' Note
Additional title: Nota de las editoras
Additional title: Note des éditrices
Date: 2025
Abstract: Esta nota de las editoras presenta el nuevo número de BJTLLL, que incluye cinco trabajos: tres artículos basados en estudios de doctorado, una revisión panorámica (scoping review) y una reseña de libro.
Abstract: Aquesta nota de les editors presenta el nou número de BJTLLL, que inclou cinc treballs: tres articles basats en estudis de doctorat, una revisió panoràmica (scoping review) i una ressenya de llibre.
Abstract: This editors' note presents the new issue of BJTLLL, which includes five works: three articles based on doctoral studies, a scoping review, and a book review.
Abstract: Cette note des éditrices présente le nouveau numéro de BJTLLL, qui comprend cinq travaux : trois articles basés sur des études doctorales, une revue exploratoire et une critique littéraire.
Note: Copyright (c) 2025 Martina Fittipaldi, Claudia Vallejo Rubinstein
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Editorial ; recerca ; Versió publicada
Published in: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 18 Núm. 3 (2025) , art. e1566 (Editors' Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v18-n3-fittipaldi-vallejo
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1566


3 p, 134.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Research articles

 Record created 2025-09-20, last modified 2025-10-30



   Favorit i Compartir