Condicions per assegurar el compromís del centre amb un model informat
Díaz Vicario, Anna
Ion, Georgeta

Date: 2024
Description: 1 pàg.
Abstract: Infografia elaborada en el marc del projecte Xarxa de Centres Informats en Evidències de Recerca: Disseny i validació d'un model a Catalunya (REDU-CAT).
Grants: Generalitat de Catalunya EDU145/23/000008
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: REDU-CAT: Xarxa de Centres Informats en Evidències de Recerca: Disseny i validació d'un model a Catalunya
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: Educació ; Recerca ; Docents



1 p, 812.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Center for Research and Studies for Organizational Development (CRiEDO)
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2025-12-05, last modified 2025-12-20



   Favorit i Compartir