El concepte de indicador : tipus, categories i la importància per a la pràctica educativa. [Infografia]
Barrera-Corominas, Aleix
Díaz Vicario, Anna

Fecha: 2025
Descripción: 1 pàg.
Resumen: Infografia elaborada en el marc del projecte Xarxa de Centres Informats en Evidències de Recerca: Disseny i validació d'un model a Catalunya (REDU-CAT).
Ayudas: Generalitat de Catalunya EDU145/23/000008
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: REDU-CAT: Xarxa de Centres Informats en Evidències de Recerca: Disseny i validació d'un model a Catalunya
Documento: Objecte d'aprenentatge ; Versió publicada
Materia: Evidències de recerca ; Catalunya ; Docència



2 p, 1.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo (CRIEDO)
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2025-12-08, última modificación el 2025-12-29



   Favorit i Compartir