Google Scholar: cites
Beyond neurodegeneration : engineering amyloids for biocatalysis
Bartolomé-Nafría, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular)
Garcia-Pardo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí")
Ventura, Salvador (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT))

Data: 2025
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Neural Regeneration Research, Vol. 20, Num. 10 (October 2025) , p. 2915-2916, ISSN 1876-7958

DOI: 10.4103/NRR.NRR-D-24-00711
PMID: 39610101


2 p, 548.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències de la salut i biociències > Institut d’Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències de la salut i biociències > Institut de Biotecnologia i de Biomedicina (IBB)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2026-03-05, darrera modificació el 2026-03-08



   Favorit i Compartir