El Proceso creativo de la redacción de textos en la comunicación publicitaria
Castellblanque, Mariano
Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Publicación: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
Nota: Títol obtingut de la portada digitalitzada
Nota: Consultable des del TDX
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 1996
Nota: Bibliografia
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Castellà
Documento: Tesi doctoral
Materia: Publicitat ; Semiòtica ; Art d'escriure ; Creativitat en la publicitat ; Llenguatge
ISBN: 9788469137414

Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/4138


84 p, 9.7 MB

None, 1004.0 KB

None, 1.9 MB

120 p, 9.2 MB

21 p, 1.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Tesis doctorales

 Registro creado el 2009-05-07, última modificación el 2025-10-20



   Favorit i Compartir