El Proceso creativo de la redacción de textos en la comunicación publicitaria
Castellblanque, Mariano
Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Imprint: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
Note: Títol obtingut de la portada digitalitzada
Note: Consultable des del TDX
Note: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 1996
Note: Bibliografia
Rights: ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
Language: Castellà
Document: Tesi doctoral
Subject: Publicitat ; Semiòtica ; Art d'escriure ; Creativitat en la publicitat ; Llenguatge

Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/4138


84 p, 9.7 MB

1004.0 KB

1.9 MB

120 p, 9.2 MB

21 p, 1.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Doctoral theses

 Record created 2009-05-07, last modified 2022-06-15



   Favorit i Compartir