La dimensió educativa del teatre
Belvis Pons, Esther
Úcar, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Date: 2008
Abstract: Aquesta recerca aborda la dimensió educativa del teatre amb l'objectiu de dissenyar les bases d'un primer model d'anàlisi de l'esdeveniment teatral des de la perspectiva educativa. Per tal de dissenyar el model s'ha fet un estudi heurístic del que denominem teatre dramàtic, teatre postdramàtic i teatre educatiu. El teatre dramàtic fa referència a aquell teatre tradicional que té com fonament l'estructura dramàtica; el teatre postdramàtic engloba el teatre d'avantguarda que a partir de nous llenguatges i formats busca la superació de l'estructura dramàtica; el teatre educatiu engloba aquell conjunt de pràctiques que identifiquen en el teatre una eina educativa.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Filologia Catalana : estudis de literatura i lingüística [2503998]
Series: Facultat de Filosofia i Lletres. Departament de Filologia Catalana. Treballs de recerca de postgrau
Document: Treball final de grau
Subject: Teatre en l'ensenyament



106 p, 1.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Philosophy and Letters. MT

 Record created 2009-07-15, last modified 2024-05-26



   Favorit i Compartir