Internationalisation
Donoso, Feliciano (Bowne Global Solutions)

Data: 2002
Resum: El autor resalta la internacionalización como factor clave para tener éxito en la localización de un producto. En este sentido el artículo empieza con una introducción al tema a través de un repaso de los diferentes componentes que son objeto de trabajo en el proceso de internacionalitzación y, destaca también los diferentes niveles de internacionalización a que puede ser sometido un producto.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Localización ; Internacionalización ; Gestión de proyectos ; Localització ; Gestió de projectes
Publicat a: Tradumàtica, N. 1 (2002) , ISSN 1578-7559

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Tradumatica/article/view/29126


8 p, 74.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Revista Tradumàtica
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-28, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir