Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics
Casas i Vilalta, Montserrat coord.
Creus Solà, Teresa
Valls, Carme
Bosch Mestres, Dolors
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Camps, Anna
Font, Raquel
López del Castillo, Lluís
Prat, Maria
Ribas, Teresa
Sanmartí, Neus
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior.

Date: 2004
Description: 4 pag.
Abstract: En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. És un projecte interdisciplinar en el que participen professors i professores de diferents Departaments. Davant alguns dels problemes detectats en l'assignatura de pràctiques pels quals s'observava la tendència, en ocasions de fer que els alumnes adquirissin pràctiques tradicionals que veien a l'escola, s'ha buscat la possibilitat de fer projectes d'innovació a les escoles i relacionar-los amb la rebuda d'alumnes de pràctiques . En aquesta comunicació s'explica el funcionament del projecte que és molt ampli, ja que hi participen 11 professors i professores de l'Especialitat i dos exemples de la realització del projecte a les escoles.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: conferenceObject
Subject: Innovació ; Pràctiques ; Projectes
Published in: Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004



4 p, 81.2 KB

The record appears in these collections:
Contributions to meetings and congresses > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications

 Record created 2009-11-25, last modified 2019-09-25



   Favorit i Compartir