Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi [20696]
Camps Monsech, Joan Ramon
Soler Pujals, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Navalles Villar, Pere
Ullod, Ana
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Data: |
1r Semestre 2009-10 |
Nota: |
Segon curs |
Nota: |
Obligatòria |
Nota: |
Grup: Tots |
Nota: |
1r Semestre |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Pla d'estudis: |
Llicenciat en Periodisme [72] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2010-01-27, darrera modificació el 2023-07-04