Dona i publicitat. Consum d'objectes, objecte de consum
Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Pujol, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)

Data: 2009
Resum: Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 9 de desembre de 2009 i l'11 de gener de 2010. Consta de llibres, revistes, cartells i audiovisuals sobre el tema del sexisme en la publicitat. Es destaca l'ús estereotipat de la dona com a reclam publicitari, i es mostra que aquesta és tractada com a objecte de consum.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i la universitat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català
Document: Cartells promocionals ; Image
Matèria: Dona ; Sexisme ; Publicitat ; Consum ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques



Cartell promocional
1 p, 4.0 MB

Fotografia
1925x2888, 849.1 KB

Fotografia
683x1024, 168.7 KB

Fotografia
1925x2888, 961.8 KB

Fotografia
1024x683, 173.9 KB

Fotografia
2888x1925, 974.3 KB

Fotografia
2888x1925, 923.5 KB

Fotografia
2888x1925, 980.9 KB

Fotografia
2888x1925, 1010.1 KB

Fotografia
2888x1925, 932.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents gràfics i multimèdia > Fotografies > Exposicions de les Biblioteques > Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Documents gràfics i multimèdia > Cartells > Cartells promocionals

 Registre creat el 2010-05-17, darrera modificació el 2021-08-01



   Favorit i Compartir