Formació i definició de conceptes en l'alumnat sord bilingüe : criteris educatius per a la seva optimització
Laborda Molla, Cristina
Silvestre, Núria, ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Publicació: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010 |
Nota: |
Descripció del recurs: el 30-08-2010 |
Nota: |
Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de l'Educació, Departament de Pedagogia Aplicada, 1998 |
Nota: |
Bibliografia |
Drets: |
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs. ![](/img/licenses/InC.ico) |
Llengua: |
Català |
Document: |
Tesi doctoral |
Matèria: |
Sords ;
Llenguatge ;
Bilingüisme en els infants |
ISBN: |
9788469314487 |
Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/5060
143 p, 2.4 MB
|
78 p, 4.3 MB
|
177 p, 6.6 MB
|
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Tesis doctorals
Registre creat el 2010-10-11, darrera modificació el 2022-07-26