Date: |
2011 |
Abstract: |
Las tareas de escritura, la atención a su proceso y a la enseñanza del mismo es un tema especialmente interesante, también cuando se produce en situaciones colaborativas de interacción entre iguales. En la actividad que se expondrá a continuación, se conjugan escritura colaborativa y tecnología a un tiempo. Se trata de un intento de aprender juntos de manera activa, y de utilizar para ello un instrumento moderno que haga más atractivo el trabajo intelectual. |
Abstract: |
Les tasques d'escriptura, l'atenció al seu procés i a l'ensenyament del mateix és un tema especialment interessant, també quan es produeix en situacions col·laboratives de interacció entre iguals. En l'activitat que s'exposarà a continuació, es conjuguen escriptura col·laborativa i tecnologia a un temps. Es tracta d'un intent d'aprendre junts de manera activa, i d'utilitzar per a això un instrument modern que faci més atractiu el treball intel·lectual. |
Abstract: |
The tasks of writing, the attention to its process and teaching the same is a particularly interesting topic also when occurs in collaborative situations of interaction among equals. The activities that will be exposed here combine collaborative writing and technology at a time. This is an attempt to learn together actively, and use a modern tool making intellectual work more attractive. |
Abstract: |
Les tâches d'écriture, l'attention sur le processus et son enseignement sont particulièrement intéressants, surtout quand il se produit dans des situations d'interaction collaborative entre pairs. Dans l'activité décrite ci-dessous, sont combinés l'écriture collaborative et la technologie à la fois. Il s'agit d'une tentative de activement à apprendre ensemble, et de l'utiliser comme un instrument moderne plus attrayant pour faire le travail intellectuel. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Escritura colaborativa ;
Evaluación formativa ;
Interacción ;
Wiki ;
Escriptura col·laborativa ;
Avaluació formativa ;
Interacció ;
Collaborative writing ;
Formative assessment ;
Interaction ;
Écriture collaborative ;
Évaluation formative |
Published in: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 1 (2011) , p. 17-38, ISSN 2013-6196 |