Google Scholar: citations
El camí de la tasca a l'activitat en un context AICLE
Tapias Nadales, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2011
Abstract: Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès. Parteix d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. L'objectiu és comprendre millor la dinàmica de grup en el desenvolupament d'una tasca AICLE, i observar les instàncies d'integració de continguts i llengua, per la qual cosa es descriuen i categoritzen les activitats que fan els alumnes. Això pot ser d'utilitat per a la reflexió de la pràctica docent, així com la formació del professorat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Published in: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 2 (maig/juny 2011) , p. 37-51, ISSN 2013-6196

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/247250
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v4-n2-tapias
DOI: 10.5565/rev/jtl3.376


15 p, 637.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Articles > Published articles > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Research articles

 Record created 2011-06-21, last modified 2019-07-20



   Favorit i Compartir