Google Scholar: citas
El camí de la tasca a l'activitat en un context AICLE
Tapias Nadales, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)

Fecha: 2011
Resumen: Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès. Parteix d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. L'objectiu és comprendre millor la dinàmica de grup en el desenvolupament d'una tasca AICLE, i observar les instàncies d'integració de continguts i llengua, per la qual cosa es descriuen i categoritzen les activitats que fan els alumnes. Això pot ser d'utilitat per a la reflexió de la pràctica docent, així com la formació del professorat.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Publicado en: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 2 (maig/juny 2011) , p. 37-51, ISSN 2013-6196

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/247250
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v4-n2-tapias
DOI: 10.5565/rev/jtl3.376


15 p, 637.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Artículos > Artículos publicados > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Artículos > Artículos publicados > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2011-06-21, última modificación el 2019-07-20



   Favorit i Compartir