|
|
|||||||||||||||
|
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Página principal > Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > La interpretació i l'argumentació en l'aprenentatge del pensament social crític : |
| Fecha: | 2011 |
| Descripción: | 156 p. |
| Resumen: | Hi ha una arrelada corrent en l'ensenyament de les Ciències Socials que considera que aquesta matèria ha d'ajudar a potenciar, mitjançant el procés d'ensenyament i d'aprenentatge, el desenvolupament del pensament social crític (i el concepte associat del relativisme) entre l'alumnat. En aquesta línia, i com objecte de la recerca, és el valorar i avaluar la importància de l'ensenyament de les habilitats lingüístiques associades a continguts de Ciències Socials, en el desenvolupament del pensament social crític. Es treballen, essencialment, les habilitats lingüístiques: d'interpretar, de justificar i d'argumentar, i la seva correspondència amb tipologies textuals i orals. |
| Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Lengua: | Català |
| Colección: | Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials. Treballs de recerca de postgrau |
| Documento: | Treball final de grau |
| Materia: | Ciències socials ; Ensenyament ; Pensament crític |
157 p, 7.2 MB |