visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > La interpretació i l'argumentació en l'aprenentatge del pensament social crític : |
Fecha: | 2011 |
Descripción: | 156 p. |
Resumen: | Hi ha una arrelada corrent en l'ensenyament de les Ciències Socials que considera que aquesta matèria ha d'ajudar a potenciar, mitjançant el procés d'ensenyament i d'aprenentatge, el desenvolupament del pensament social crític (i el concepte associat del relativisme) entre l'alumnat. En aquesta línia, i com objecte de la recerca, és el valorar i avaluar la importància de l'ensenyament de les habilitats lingüístiques associades a continguts de Ciències Socials, en el desenvolupament del pensament social crític. Es treballen, essencialment, les habilitats lingüístiques: d'interpretar, de justificar i d'argumentar, i la seva correspondència amb tipologies textuals i orals. |
Derechos: | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
Lengua: | Català |
Colección: | Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials. Treballs de recerca de postgrau |
Documento: | Treball final de grau |
Materia: | Ciències socials ; Ensenyament ; Pensament crític |
157 p, 7.2 MB |