La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques
Estanyol i Casals, Elisenda
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fecha: |
2012 |
Descripción: |
366 p. |
Resumen: |
Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. Tot i així, la figura del director creatiu en relacions públiques genera forta controvèrsia, les tècniques de creativitat utilitzades en el sector es limiten bàsicament a brainstorming, i la creativitat segueix associant-se principalment a la comunicació dirigida al consumidor. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Colección: |
Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de recerca de postgrau |
Documento: |
Treball final de grau |
Materia: |
Creativitat ;
Relacions públiques ;
Marques comercials ;
Agències de Comunicació ;
Assessors d'empreses |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera >
Ciencias de la Comunicación. TFM
Registro creado el 2012-03-08, última modificación el 2024-05-25