Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/88632
Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi. [20696]
Herreros Arconada, Mario
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 1999-00
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66] ; Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54] ; Llicenciat en Periodisme [72]



9 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-03-19, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir