La por i el fàstic, dues cares de la mateixa moneda
Caseras Vives, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)

Título variante: El miedo y el asco, dos caras de la mismamoneda
Fecha: 2007
Resumen: De fet, ambdues emocions estan presents en alguns trastorns psicològics. Per això, psiquiatres de l'UAB estudien les nostres respostes fisiològiques a estímuls negatius provocats. Aquesta observació podria determinar perquè certes persones són més propenses a sofrir certes psicopatologies.
Resumen: De hecho, ambas emociones están presentes en algunos trastornospsicológicos. Por ello, psiquiatras de la UAB estudian nuestrasrespuestas fisiológicas a estímulos negativos provocados. Estaobservación podría determinar por qué ciertas personas son máspropensas a sufrir ciertas psicopatologías.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, maig 2007, p. 1-1, ISSN 2014-6388



Català
1 p, 57.9 KB

Español
2 p, 118.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2012-04-20, última modificación el 2025-04-07



   Favorit i Compartir