Expedició per l'Amèrica del Sud del segle XVI : Les cròniques d'Índies
Bargalló, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Expedición por la América del Sur del siglo XVI : Las crónicas de Indias
Date: 2006
Abstract: Els primers cronistes que van arribar a Amèrica van descriure que s'havien topat amb societats altament civilitzades i urbanitzades. Amb el pas del temps, aquests fets es van distorsionar i el món occidental va anar adquirint una visió diferent de la realitat. Per què? En la seva tesi doctoral, Isabel Bargalló Sánchez desenterra aquesta alteració i respon aquesta i altres preguntes.
Abstract: Los primeros cronistas que llegaron a América describieron que se habían topado con sociedades altamente civilizadas y urbanizadas. Con el paso del tiempo estos hechos se distorsionaron y el mundo occidental fue adquiriendo una visión diferente a la realidad. ¿Por qué? En su tesis doctoral Isabel Bargalló Sánchez desentierra esta alteración y responde a ésta y otras preguntas.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: UAB divulga, Febrer 2006, p. 1, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 85.7 KB

Español
2 p, 122.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2012-05-29, last modified 2026-04-13



   Favorit i Compartir