Evaluando la competencia comunicativa de futuros profesores
Vargas Díaz, Claudia Lorena (Universidad Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals)

Date: 2012
Abstract: Saber comunicar las matemáticas a alumnos de secundaria es el objetivo principal en la formación de futuros profesores de instituto. ¿Sabemos si los estudiantes alcanzan las competencias necesarias para enseñar matemáticas? En este sentido, Claudia Lorena Vargas ha presentado una tesis doctoral titulada "Evaluación de la competencia comunicativa en la formación del profesorado de matemática de educación secundaria" en la que explora qué capacidades adquieren los estudiantes del Máster de formación del profesorado de Matemáticas.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Published in: UAB divulga, maig 2012, p. 1-1, ISSN 2014-6388



1 p, 25.2 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2012-06-04, last modified 2020-03-12



   Favorit i Compartir