![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Aprenentatge col·laboratiu per millorar la redacció acadèmica |
Títol variant: | Aprendizaje colaborativo para mejorar la redacción académica |
Data: | 2012 |
Resum: | Investiguen l'efecte de nous mètodes perquè els estudiants universitaris incorporin de forma més efectiva la seva veu i la veu de l'autor, en els seus escrits acadèmics. Aquest estudi aprofundeix en com l'aprenentatge col·laboratiu, la revisió mútua entre estudiants i professors i el feed-back entre iguals serveixen per a millorar l'escriptura acadèmica, en el cas dels estudiants de doctorat. A la vegada, els estudiants, que han quedat molt satisfets amb l'experiència, han après a revisar els textos dels altres així com els propis de forma més eficaç. |
Resum: | Investigan el efecto de nuevos métodos para que los estudiantes universitarios incorporen de forma más efectiva su voz y la voz del autor,en sus escritos académicos. Este estudio profundiza en cómo el aprendizaje colaborativo ,la revisión mutua entre estudiantes y profesores y el feed-backentre iguales sirven para mejorar la escritura académica, en el caso de estudiantes de doctorado . A la vez, los estudiantes,que han quedado muy satisfechos con la experiencia, han aprendido a revisar los textos de los demás así como los propios de una manera más eficaz. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, abril 2012, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 63.8 KB |
Español 3 p, 157.8 KB |