Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/91758
L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686]
Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2012-13
Resum: Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. 2. Valorar les necessitats informatives, formatives i d'acompanyament psíquic de les famílies amb criatures sordes. 3. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i consell familiar 4. Elaborar i aplicar les estratègies d'estímul a la comunicació i a l'adquisició del llenguatge oral en els primers anys de vida de la criatura sorda 5. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i d'assessorament en els centres educatius.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Logopèdia [828]



5 p, 16.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-06-25, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir