L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686]
Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Data: |
2012-13 |
Resum: |
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. 2. Valorar les necessitats informatives, formatives i d'acompanyament psíquic de les famílies amb criatures sordes. 3. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i consell familiar 4. Elaborar i aplicar les estratègies d'estímul a la comunicació i a l'adquisició del llenguatge oral en els primers anys de vida de la criatura sorda 5. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i d'assessorament en els centres educatius. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: |
Grau en Logopèdia [828] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-06-25, darrera modificació el 2023-01-29