![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit |
Data: | 2012-13 |
Resum: | Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal. Conèixer i saber avaluar els diferents trastorns d'adquisició del llenguatge i com poden interactuar en el desenvolupament global posterior. Conèixer i saber utilitzar amb eficàcia les diferents proves especifiques de cada trastorn. Saber escriure un informe diagnòstic emprant la terminologia correcta i apropiada a la professió. Saber comprendre i extraure conclusions de informes avaluatius de trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit. Tenir una visió globalitzadora de l'adquisició del llenguatge i els seus possibles trastorns. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Titulació: | Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: | Grau en Logopèdia [828] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
4 p, 13.2 KB |