![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools |
Título variante: | ¿Sellad los labios o guardad silencio? Diferencias en el discurso del aula de los profesores titulares y los auxiliares lingüísticos en centros bilingües |
Fecha: | 2012 |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Anglès |
Documento: | Comunicació de congrés |
Materia: | Team-teaching ; Primary Education ; Classroom Discourse Functions |
Publicado en: | TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 19-23 |
5 p, 23.4 KB |