Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools
Dafouz, Emma (Universidad Complutense de Madrid)
Hibler, Abbie (Kaplan International Center-Harvard Square)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: ¿Sellad los labios o guardad silencio? Diferencias en el discurso del aula de los profesores titulares y los auxiliares lingüísticos en centros bilingües
Data: 2012
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Comunicació de congrés
Matèria: Team-teaching ; Primary Education ; Classroom Discourse Functions
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 19-23



5 p, 23.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2012-07-16, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir