Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools
Dafouz, Emma (Universidad Complutense de Madrid)
Hibler, Abbie (Kaplan International Center-Harvard Square)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Additional title: ¿Sellad los labios o guardad silencio? Diferencias en el discurso del aula de los profesores titulares y los auxiliares lingüísticos en centros bilingües
Date: 2012
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Comunicació de congrés
Subject: Team-teaching ; Primary Education ; Classroom Discourse Functions
Published in: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 19-23



5 p, 23.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications

 Record created 2012-07-16, last modified 2022-06-04



   Favorit i Compartir