Effet de l'apprentissage systematique de l'ecrit Sur l'acquisition de la langue orale en l2. Cas du français appris par des enfants marocains au maroc
De Martin, Carine (Université Toulouse)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Título variante: Effect of concurrent writing learning On oral acquisition in a second language. Case of moroccan french learners in morocco
Fecha: 2012
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Francès
Documento: Comunicació de congrés
Materia: Apprentissage d'une L2 ; Arabophone ; Conscience phonologique
Publicado en: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 24-28



5 p, 23.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Artículos > Artículos publicados > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB

 Registro creado el 2012-07-16, última modificación el 2024-05-25



   Favorit i Compartir