Effet de l'apprentissage systematique de l'ecrit Sur l'acquisition de la langue orale en l2. Cas du français appris par des enfants marocains au maroc
De Martin, Carine (Université Toulouse)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Additional title: Effect of concurrent writing learning On oral acquisition in a second language. Case of moroccan french learners in morocco
Date: 2012
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Francès
Document: Comunicació de congrés
Subject: Apprentissage d'une L2 ; Arabophone ; Conscience phonologique
Published in: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 24-28



5 p, 23.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications

 Record created 2012-07-16, last modified 2024-05-25



   Favorit i Compartir