visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Approximation to a science in english (CLIL) unit test: students' outcomes and grading |
Título variante: | Aproximación a un test de ciencias en inglés (AICLE): respuestas de los estudiantes y calificación |
Fecha: | 2012 |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Anglès |
Documento: | Comunicació de congrés |
Materia: | Science learning ; Language learning ; CLIL |
Publicado en: | TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 59-64 |
6 p, 47.3 KB |