From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom
Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Additional title: De genotip a fenotip: una experiència d'una explicació liderada pel professor en una discussió amb tota la classe en una classe AICLE de ciències en batxillerat
Date: 2012
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Comunicació de congrés
Subject: Teacher-led explanation ; Content-obligatory language ; Guidance strategies
Published in: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 279-282



4 p, 21.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications

 Record created 2012-07-17, last modified 2022-06-04



   Favorit i Compartir