Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/93960
Semiòtica de la comunicació de masses [0000]
Velázquez García-Talavera, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Lacalle Zalduendo, María Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 1993-94
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]



2 p, 245.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-19, darrera modificació el 2017-09-24



   Favorit i Compartir