Articles

Articles 13 registres trobats  anterior11 - 13  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
12 p, 1004.2 KB La implicación lógica en el proceso de demostración matemática : estudio de una caso / Alvarado Monroy, Angelina (Universidad Juárez del Estado de Durango (Mèxic). Escuela de Matemáticas) ; González, María Teresa (Universidad de Salamanca. Departamento de Didáctica de las Matemáticas y de las Ciencias Experimentales)
Diversas investigaciones han dado cuenta de las dificultades que tienen los estudiantes en torno a la demostración matemática. En este artículo la actuación de una estudiante de nuevo ingreso de una licenciatura en matemáticas que formó parte de un estudio exploratorio en el que se trataba de estudiar las producciones de los alumnos en torno a este tema. [...]
Several research studies in mathematics education hasve reported the difficulties that the students have with mathematical proof. In this paper, the productions of Nancy, a student beginning undergraduate courses in mathematics are analyzed. [...]

2010 - 10.5565/rev/ensciencias.3622
Enseñanza de las ciencias, Vol. 28, Núm. 1 (2010) , p. 73-84  
12.
5 p, 57.0 KB El Projecte de convivència del Departament d'Educació / Badia i Pujol, Joan
El Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya impulsa un projecte de convivència (PdC) als diversos centres d'educació infantil, primària i secundària del nostre país. D'una banda, perquè la normativa així ho estableix, però sobretot, i d'altra banda, perquè ens interessa moltíssim l'èxit escolar i educatiu de l'alumnat. [...]
El Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya impulsa un proyecto de convivencia (PdC) en los diversos centros de educación infantil, primaria y secundaria de nuestro país. Por un lado, porque la normativa así lo establece, pero, sobre todo, porque nos interesa muchísimo el éxito escolar y educativo del alumnado. [...]
The Catalan Government's Department of Education has set up a Good Fellowship Project in a number of infant-, primary- and secondary-education centres in Catalonia. On the one hand, this is due to established regulation requirements, but on the other hand and more significantly, it corresponds to our profound interest in our students' success at school and in their education as a whole. [...]

2009 - 10.5565/rev/educar.125
Educar, N. 43 (2009) p. 131-135  
13.
14 p, 87.5 KB Adaptive Management in Discourse : the case of involvement discourse markers in English and Spanish conversations / Romero-Trillo, Jesús (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Filología Inglesa)
This article describes the process of adaptive management in discourse as the main tool used by speakers to reformulate ideas in speech, mainly via discourse markers. Discourse markers, therefore, present themselves as elements that by their operative or involvement specificity serve to reshape the cognitive stance of the speaker-listener in a given context. [...]
Aquest article descriu el procés de la gestió adaptativa en el discurs com la principal eina usada pels parlants per reformular idees en la parla, especialment a través de marcadors del discurs. Els marcadors del discurs es mostren com a elements que, per l'especificitat operativa o d'implicació que tenen, serveixen per a reconfigurar el punt de vista cognitiu del parlant-oient en un context determinat. [...]

2007 - 10.5565/rev/catjl.125
Catalan journal of linguistics, V. 6 (2007) p. 81-94  

Articles : 13 registres trobats   anterior11 - 13  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.