Articles

Articles 159 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
4 p, 87.8 KB La iconografia musical a la mediterrània i el seu impacte sobre la cultura europea al llarg de la història : Congrés Internacional (Barcelona, octubre de 2010) / Ballester i Gibert, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
En aquest volum de la Revista Catalana de Musicologia es recullen algunes de les comunicacions presentades al Congrés Internacional «La Iconografia Musical a la Mediterrània i el seu Impacte sobre la Cultura Europea al llarg de la Història» (Barcelona, 4-6 d'octubre de 2010). [...]
This volume of Revista Catalana de Musicologia contains some of the papers presented at the International Conference «Musical Iconography in the Mediterranean and Its Impact on European Culture through History» (Barcelona, 4-6 October 2010). [...]

2012 - 10.2436/20.1003.01.10
Revista catalana de musicologia, Núm. 5 (2012) , p. 11-14  
12.
1 p, 21.9 KB Editorial : Mestres de futur : quan la lògica ha de reeixir
Aquest article ens parla de la formació que reben els estudiants de magisteri avui en dia i de cóm hauria de ser, tenint en compte que la societat va avançant i que l'ensenyament ha de cobrir les necessitats del moment.
2000 - 10.17345/comeduc20003
Comunicació educativa, Núm. 13 (2000) , p. 3  
13.
2 p, 7.8 MB Quan els ciutadans valen el seu pes en 'likes' / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2673 (18 d'abril de 2018) , p. 40-41  
14.
20 p, 177.3 KB Participación tecnocientífica en España : afrontando el reto de hibridar ciencia y política / Palà Nosàs, Guillem (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Moyà-Köhler, Joan (Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3)) ; Domènech i Argemí, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
La inmersión en la sociedad del conocimiento trajo consigo el peligro de restringir el tratamiento de las temáticas tecnocientíficas a un proceso de obtención de consenso entre personas expertas y de alejar a la ciudadanía de la participación política. [...]
Immersion in the knowledge society brought with it the danger of restricting the treatment of scientific and technical issues to a process of obtaining consensus among experts, while keeping citizens away from political participation. [...]
La immersió en la societat del coneixement va comportar el perill de restringir el tractament de les temàtiques tecnocientífiques a un procés d'obtenció de consens entre persones expertes i d'allunyar la ciutadania de la participació política. [...]

2019 - 10.5565/rev/papers.2387
Papers : revista de sociologia, Vol. 104 Núm. 1 (Gener-Març 2019) , p. 5-24 (Artículos)  
15.
1 p, 112.9 KB Bigues que cauen i hamburgueses ridícules / Vidal Castell, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
2015
Ara, Núm. 1757 (4 octubre 2015)
Rar, Núm. 69 (4 octubre 2015) , p. 26  
16.
16 p, 459.8 KB Onasandro o el buen médico griego / Sierra Martín, César (Universitat Autònoma de Barcelona)
A través de la figura de Onasandro queremos poner en valor la creación en la Grecia clásica de un modelo conductual de médico. Dicho modelo abordaba aspectos como la pulcritud, la sencillez, la decencia, la educación y muchos otros aspectos que no forman parte estrictamente de la téchne iatriké, pero que eran indispensables en el desarrollo de la medicina en sociedad. [...]
A través de la figura d'Onasandre volem posar en valor la creació a la Grècia clàssica d'un model conductual de metge. Aquest model abordava aspectes com la pulcritud, la senzillesa, la decència, l'educació i molts altres aspectes que no formen part estrictament de la téchne iatriké, però que eren indispensables en el desenvolupament de la medicina en la societat. [...]
In this work we want to value the creation of a behavioral model of health care in ancient Greece. This model addressed issues such as cleanliness, simplicity, decency, education and many other aspects that are not strictly part of téchne iatriké but were indispensable in the development of medicine in society. [...]

2015
Faventia, Vol. 37 (2015) , p. 19-34 (Articles)  
17.
16 p, 152.5 KB Narrativas transmedia con jóvenes universitarios : una etnografía digital en la sociedad hiperconectada / Gutiérrez Pequeño, José Miguel (Universidad de Valladolid) ; Fernández Rodríguez, Eduardo (Universidad de Valladolid) ; de la Iglesia Atienza, Laura (Universidad de Valladolid)
Este trabajo analiza el diseño, la creación y la difusión de contenido transmedia, basándose en la producción de jóvenes universitarios en el ámbito del Grado de Educación Social. En primer lugar se exponen las relaciones entre el uso de las narrativas transmedia y la innovación educativa en las instituciones de Educación Superior, tras realizar una breve introducción respecto al papel que puede jugar la alfabetización transmedia y la cultura de la convergencia dentro de las instituciones de educación formal en general. [...]
Aquest treball analitza el disseny, la creació i la difusió de contingut transmèdia, basant-se en la producció de joves universitaris en l'àmbit del grau d'Educació Social. En primer lloc s'exposen les relacions entre l'ús de les narratives transmèdia i la innovació educativa en les institucions d'educació superior, després de fer una breu introducció respecte del paper que pot tenir l'alfabetització transmèdia i la cultura de la convergència dins les institucions d'educació formal en general. [...]
This paper analyzes the design, creation and diffusion of transmedia content based on the production of young university students enrolled in the Bachelor's Degree in Social Education. Following a brief introduction on the role of transmedia literacy and the culture of convergence within formal education institutions in general, the relationships between the use of transmedia narratives and educational innovation in higher education institutions are discussed. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3108
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 81-95 (Articles)
2 documents
18.
22 p, 2.5 MB Ciencia-tecnología-sociedad : ¿Qué estamos haciendo en el ámbito de la investigación en educación en ciencias? / Strieder, Roseline Beatriz (Universidade de Brasília) ; Bravo-Torija, Beatriz (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didácticas Específicas) ; Gil Quílez, María José (Universidad de Zaragoza. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
Este trabajo tiene como objetivo reflexionar sobre cómo se aborda la ciencia-tecnología-sociedad (CTS) en la investigación en Didáctica de Ciencias en un contexto iberoamericano. Con la intención de considerar distintas realidades se analizan los artículos publicados en revistas del área de Brasil y España, identificando qué parámetros de CTS son los relevantes en dichas publicaciones. [...]
Aquest treball té com a objectiu reflexionar sobre com s'aborda la ciència-tecnologia-societat (CTS) en la recerca en Didàctica de Ciències en un context iberoamericà. Amb la intenció de considerar diferents realitats s'analitzen els articles publicats en revistes de l'àrea de Brasil i Espanya, identificant què paràmetres de CTS són els rellevants en aquestes publicacions. [...]
This work has the aim to reflect on how science-technology-society (STS) is addressed in science education research in an Ibero-American context. In order to consider the different realities, papers published in Science Education journals, both in Brazil and Spain, are analysed, identifying which parameters of STS are relevant in these publications. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2232
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 29-49 (Investigaciones Didácticas)  
19.
22 p, 185.2 KB La producción académica de los egresados del posgrado de instituciones de educación superior en México / Méndez Rebolledo, Teresita de Jesús (Universitat de Barcelona)
La sociedad del conocimiento es una transición de las economías industriales a las economías fundadas en el saber, que están basadas en inversiones en educación, formación, investigación y desarrollo. [...]
La societat del coneixement és una transició de les economies industrials a les economies fonamentades en el saber, basades en inversions en educació, formació, investigació i desenvolupament. D'aquí ve que interessi analitzar la trajectòria de graduació i els perfils professionals dels titulats en base a la producció acadèmica, la satisfacció amb les competències adquirides, amb el programa educatiu i amb la institució, com també, mitjançant l'anàlisi estadística de regressió lineal, donar resposta a la pregunta següent: en quina mesura la trajectòria de graduació es distingeix per la seva productivitat acadèmica? Les dades que s'utilitzen pertanyen a divuit universitats i institucions d'educació superior (IES) mexicanes. [...]
The knowledge society has marked a transition from industrial economies to knowledgebased economies characterized by investment in education, training, and research and development. In order to determine to what extent the exit pathway of graduates is distinguished by their academic productivity, we analyze the pathways and professional profiles of graduates based on their academic production, as well as satisfaction with the skills acquired, the educational program and the institution. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.897
Educar, Vol. 54 Núm. 2 (2018) , p. 261-282 (Monográfico)  
20.
25 p, 6.0 MB Civil society in Bosnia Herzegovina : From the late '80s to nowadays: a historical perspective / Milan, Chiara (European University Institute)
A set of historical and political factors has shaped the evolution of civil society in Bosnia Herzegovina over the years. The socialist rule influenced the way in which citizens organized, while in the aftermath of the war the intervention of foreign donors and agencies brought about the prospering of domestic non-governmental organizations (NGOs). [...]
La evolución de la sociedad civil en Bosnia y Hercegovina ha estado marcada por una serie de factores históricos y políticos. El régimen socialista influenció el modo en que los ciudadanos se organizaron, mientras que la intervención de los donantes y agencias internacionales al final de la guerra conllevó el florecimiento de organizaciones no gubernamentales locales. [...]
L'evolució de la societat civil a Bòsnia i Hercegovina ha estat marcada per una sèrie de factors històrics i polítics. El règim socialista va influenciar la manera en què els ciutadans es van organitzar, mentre que la intervenció dels donants i agències internacionals al final de la guerra va comportar la florida de organitzacions no governamentals locals. [...]

2017
Tiempo devorado, Vol. 4 Núm. 2 (2017) , p. 272-296 (Articles)  

Articles : 159 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.