Documents de recerca

Documents de recerca 5,944 registres trobats  inicianterior3297 - 3306següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
3297.
44 p, 1.7 MB Spatial Polarization of the Ecological Footprint distribution / Teixidó-Figueras, Jordi ; Duro, Juan Antonio ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
The international allocation of natural resources is determined, not by any ethical or ecological criteria, but by the dominance of market mechanisms. From a core-periphery perspective, this allocation may even be driven by historically determined structural patterns, with a core group of countries whose consumption appropriates most available natural resources, and another group, having low natural resource consumption, which plays a peripheral role. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2014 (XREAP ; 2014-02)  
3298.
52 p, 1.0 MB What is the role of innovation strategies? Evidence from Spanish firms / Jové-Llopis, Elisenda ; Segarra Blasco, Agustí, 1958- ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper discusses the determinants of two alternative measures of innovative success/output by looking at firm's innovation strategies. These relationships are also discussed by distinguishing between firms belonging to manufacturing and services sectors. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2016 (XREAP ; 2016-03)  
3299.
64 p, 758.5 KB A way out of the euro / Monge Nunes, Bernat Aritz
This dissertation presents what are the less disruptive strategies for any given Euro Area Member State willing to withdraw from the Euro and the Eurosystem depending on its initial macroeconomic circumstances and what would be the expected results and the consequences of such process.
Aquesta dissertació presenta quines són les estratègies menys disruptives per a un Estat Membre qualsevol de la Zona Euro disposat a abandonar l'Euro i l'Eurosistema depenent de les seves circumstancies macroeconòmiques inicials i quins serien els resultats esperats i les conseqüències de tal procés.
Esta disertación presenta cuáles son las estrategias menos disruptivas para un Estado Miembro cualquiera de la Zona Euro dispuesto a abandonar el Euro y el Eurosistema dependiendo de sus circunstancias macroeconómicas iniciales y cuáles serían los resultados esperados y las consecuencias de tal proceso.

Facultat de Dret - Universitat Autònoma de Barcelona 2017 (Quaderns de recerca (Bellaterra) ; 41)  
3300.
39 p, 1.1 MB The Effects of transportation access on partisan clustering : does transit access in American metropolitan regions retain partisan diversity? / Mauro, Ryan Joseph ; Hernández, Enrique, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
It is often argued whether the American electorate is in a period of polarization (Abramowitz 2010), partisan sorting (Fiorina & Abrams 2009), or geographic clustering; and what might be the causes of these observations. [...]
Sovint es discuteix si l'electorat nord-americà es troba en un període de polarització (Abramowitz 2010), classificació partidista (Fiorina & Abrams 2009), o agrupació geogràfica; I quines poden ser les causes d'aquestes observacions. [...]

2017
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]  
3301.
1 p, 2.4 MB Management and improvement plan on the Cataró's farm / Boquet Garriga, Èlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2017
Grau en Veterinària [955]  
3302.
68 p, 13.9 MB Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona / Padilla Cidoncha, Israel ; Vivancos Folch, Alba ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. [...]
This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3303.
110 p, 8.4 MB Fem una pausa, potser la solució és la comunicació : assessorament i creació de solucions comunicatives per a pimes de Terrassa i rodalies / Aguilar Martinez, Irene ; Campillo Zaguirre, Sandra ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els negocis comencen sent petits i van creixent mica en mica. Tot i així, n'hi ha de molts que s'estanquen o no aconsegueixen fer un pas de més. Moltes vegades és a causa de la falta d'una correcta gestió de la comunicació: no donar-se a conèixer o no connectar amb els públics. [...]
Los negocios empiezan siendo pequeños y crecen poco a poco. Aún y así, existen aquellos que se bloquean y no consiguen dar un paso más allá. Muchas veces esto se debe a que no se ha llevado a cabo una buena comunicación: no se dan a conocer o no consiguen conectar con sus públicos. [...]
Businesses have always started small and grow little by little. Some of them fail to take a step further and get blocked. Many times this is due to a lack of good communication. Among other examples, they do not make themselves known or they do not get connected with their audience. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3304.
27 p, 316.0 KB The legal and institutional framework of the Olympic Games / Mestre, Alexandre Miguel
The Olympic Charter (OC) is today indubitably a legal text which, along with the International Olympic Committee (IOC) out of which it arose, has raised many legal and institutional issues, which are interesting from a theoretical, and particularly from a practical, point of view. [...]
Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2013 (Lliçons universitàries, 26)  
3305.
39 p, 630.2 KB Grans esdeveniments i economia urbana : què poden aprendre unes ciutats olímpiques de les altres? / Poynter, Gavin, 1949-
Les ciutats han mirat d'acollir grans esdeveniments esportius que facin la funció de catalitzadors del desenvolupament i la renovació urbana. En diverses ciutats la transformació urbana va ser accelerada i els conflictes socials es van intensificar. [...]
Las ciudades han tratado de acoger grandes eventos deportivos que hagan la función de catalizadores del desarrollo y la renovación urbana. En varias ciudades la transformación urbana fue acelerada y los conflictos sociales se intensificaron. [...]
Cities have sought to host sports mega events to catalyse urban development and renewal. In several cities urban transformation was accelerated and social tensions intensified. This paper argues that addressing these tensions creatively requires host cities to focus on public interventions aimed at reducing social inequality. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2012 (Lliçons universitàries, 25)
3 documents
3306.
18 p, 311.8 KB A través de les ments de bilions : construcció d'identitat en un gran esdeveniment esportiu / Billings, Andrew C.
(…) Els experts en els mitjans de comunicació olímpics es centren finalment en aquells espectadors que segueixen els Jocs en diferit a través tant dels mitjans tradicionals com dels mitjans nous, atès que és fonamental analitzar la diferència entre el que passa als Jocs i el que passa a les pantalles de televisió d'unes llars que ja es compten per milers de milions a tot el món. [...]
(…) Olympic media scholarship ultimately focuses on those who witness the Olympics in second-hand ways, through various forms of traditional and new media as it is critical to analyze the difference between what happens at the Olympics and what happens on televisions screens in what are now billions of homes. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Lliçons universitàries, 24)
2 documents

Documents de recerca : 5,944 registres trobats   inicianterior3297 - 3306següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.