Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/181127
Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona.
Padilla Cidoncha, Israel
Vivancos Folch, Alba
Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Campaña de Branded Content para la promoción del pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona.
Títol variant: Branded Content campaign for the promotion of the fashion small business located at the Raval neighbourhood of Barcelona.
Data: 2017
Descripció: 68 pag.
Resum: Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. El projecte també es proposa fidelitzar el públic al qual ens dirigim a través d'aquesta tendència de comunicació, el fashion film, un format d'Advertainment que genera un vincle emocional entre les marques i el consumidor.
Resum: Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. El proyecto también se propone fidelizar al público al que nos dirigimos a través de esta tendencia de comunicación, el fashion film, un formato de Advertainment que genera un vínculo emocional entre las marcas y el consumidor.
Resum: This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. The project also aims to promote engagement to the public we are targeting through this trend of communication, the fashion film, an Advertainment format that creates an emotional link between the brands and the consumers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Comerç al detall ; Publicitat ; Moda ; Barcelona



68 p, 13.9 MB

36.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-28, darrera modificació el 2017-10-16



   Favorit i Compartir