Research literature

Research literature 44 records found  beginprevious14 - 23nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
14.
9 p, 1.2 MB Monitorización y control básico de biorreactores / Serrano Carballido, Jesus ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto se basa en desarrollar un nuevo programa para monitorizar y controlar un equipo Biostat®, biorreactor y fermentador de alto rendimiento. Éste se utiliza en la investigación biotecnológica industrial y el desarrollo de procesos del departamento de Ingeniería Química, Biológica y Ambiental de la UAB, en un entorno de programación LabView®. [...]
The project is based on developing a new program to control a Biostat®, a bioreactor and high-performance fermenter, which is used in industrial research and process development. It has been developed in the UAB Chemical, biological and Environmental Engineering Department with a LabView® programming environment. [...]
El projecte es basa en desenvolupar un nou programa per monitoritzar i controlar un equip Biostat®, bioreactor i fermentador d'alt rendiment. Aquest s'utilitza en la investigació biotecnològica industrial i el desenvolupament de processos del departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental de la UAB, en un entorn de programació LabView®. [...]

2017-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
15.
13 p, 1.6 MB InvasionEngine 2 : Motor gráfico para crear videojuegos mediante scripts / Cano Quintana, Abel ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto tiene como objetivo el diseño, implementación y test de un motor eficiente y extensible de juegos 3D sencillos, con soporte para periféricos, audio y controlable mediante scripts externos. [...]
This project aims to design, implement and test an efficient and extensible 3D game engine, with support for peripherals and 3D audio, fully controllable through external scripts. The engine comes out from a personal motivation of knowing the internal functioning of a game engine and learning a whole set of associated transversal technologies. [...]
Aquest projecte té com a objectiu el disseny, implementació i test d'un motor eficient i extensible de jocs 3D senzills, amb suport per a perifèrics, àudio i controlable mitjançant scripts externs. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
16.
10 p, 1.7 MB IE2KinectSupport : llibreria d'abstracció del SDK de Kinect per al motor InvasionEngine 2 / Castell Vilches, A. ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El mon dels videojocs está en constant canvi i una de les coses que més està canviant és el seu desenvolupament. Empreses que abans necesitaven equips de moltes persones amb vàries disciplines per poder desenvolupar un joc, a dia d'avui es veuen superades per produccions realitzades per nombres reduïts de persones, en ocasions persones que han portat tot el desenvolupament per compte pròpia. [...]
The gaming world is in constant change and one of the things that is changing most is the development, years before companiesneed many people with various disciplines to develop a game, today these developments are surpassed by productions made by small numbers of people, sometimes appear people who have taken all the development for their own. [...]
El mundo de los videojuegos está en constante cambio y una de las cosas que más se ve afectada es su desarrollo. Empresas que anteriormente necesitaban de equipos de muchas personas con varias disciplinas para desarrollar un juego, a día de hoy se ven superadas por producciones realizadas por grupos reducidos de personas, en ocasiones incluso hay personas que llevan todo el desarrollo por cuenta propia. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
17.
12 p, 1.0 MB Brave//Soulless : Juego de Lucha / Maidanik, Elías ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto consiste en el diseño, implementación y testing de una parte de un videojuego en 3D que hemos llamado Brave//Soulless, desarrollado sobre un motor estándar en la industria de los videojuegos: Unity3D. [...]
This proyect consists on designing, implementing and testing a part of Brave//Soulless, a 3D videogame developed with Unity3D, an engine that's become standard in the videogame industry. The project's objective is to create a videogame prototype in which to test the gameplay mechanics such as fighting against AI-controlled entities, movement in a 3D environment and interacting with switches that open new paths for the player to take.
Aquest projecte consisteix en el disseny, implementació i testing d'una part d'un videojoc en 3D que hem anomenat Brave // Soulless, desenvolupat sobre un motor estàndard en la indústria dels videojocs: Unity3D. [...]

2016-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
18.
10 p, 2.1 MB The Ancient Maze : Joc en primera persona / Ledesma Sánchez, Sergi ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Ancient Maze és un projecte que tracta de la creació d'un videojoc per ordinador, en primera persona, per un sol jugador. L'aventura ofereix a l'usuari un entorn laberíntic capaç de captivar-lo. [...]
The Ancient Maze is a project about a first person single player PC videogame development. The adventure brings the user into a captivating labyrinth enviroment where only his orienteering skills and his astuteness will allow him to discover and accomplish the game objectives. [...]
The Ancient Maze es un proyecto que trata de la creación de un videojuego por ordenador, en primera persona, para un solo jugador. La aventura ofrece al usuario un entorno laberíntico capaz de cautivarle. [...]

2016-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
19.
10 p, 1.1 MB Knockout Racing : Joc de curses amb Intel·ligència artificial / Aparicio Romero, Lucía ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La intel·ligència artificial (IA) és una de les parts més importants que caracteritzen el gènere de curses en videojocs. Aquesta IA ha de calcular la posició dels cotxes contrincants en el circuit d'una forma realista. [...]
Artificial intelligence (AI) is one of the most important features that characterize the genre of racing games. This IA has to calculate the position of the car rivals on the circuit. The genre consists in a set of vehicles that aim to reach the finish line first after giving a certain number of laps. [...]
La inteligencia artificial (IA) es una de las partes más importantes que caracterizan el género de carreras en videojuegos. Esta IA debe calcular la posición de los coches contrincantes en el circuito de una forma realista. [...]

2016-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
20.
57 p, 4.4 MB Videojoc Tower Defense 3D / González Llinàs, Andreu ; Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte es presenta el disseny, la planificació i el desenvolupament d'un videojoc del gènere Tower Defense per a plataformes de PC utilitzant el motor de joc Unity. El joc implementa un sistema d'ajustament dinàmic de la dificultat utilitzant algorismes d'intel·ligència computacional, així com l'ús del LEAP Controller com a dispositiu d'entrada. [...]
En este proyecto se presenta el diseño, la planificación y el desarrollo de un videojuego del género Tower Defense para plataformas PC utilizando el motor de juego Unity. El juego implementa un sistema de ajuste dinámico de la dificultad utilizando algorismos de inteligencia computacional y utiliza el LEAP Controller como dispositivo de entrada. [...]
In this report we present the design, the planification and the development involved to realize a Tower Defense game for PC using the Unity game engine. The game implements a dynamic difficulty adjustment using computational intelligence algorithms and the use of the LEAP Controller as the input interface. [...]

2016  
21.
10 p, 1.1 MB The Revenge / Garcia Molero, Jaume ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Al llarg dels darrers anys les empreses relacionades amb els videojocs han experimentat un augment molt important del seu volum de negoci i, sobretot, aquelles relacionades amb el desenvolupament dels videojocs per a dispositius mòbils. [...]
In the last years the companies related to video games have experienced a big increase in business activity. The Revenge is a project about the creation and development of a videogame for Mobile platforms. [...]
A lo largo de estos últimos años las empresas relacionadas con los videojuegos han experimentado un gran aumento en el volumen del negocio y, sobretodo, aquellas relacionadas con el desarrollo de videojuegos para dispositivos móviles. [...]

2015-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
22.
9 p, 904.1 KB Juego interactivo con Leap Motion / Subirana Garcia, Cristina ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Leap Motion está diseñado para el reconocimiento 3D gestual de nuestras manos. Por lo tanto, la versatilidad de esta tecnología es muy grande, ya que hay muchas aplicaciones de campos muy diferentes en los cuales el uso de gestos puede facilitar la interacción persona-máquina. [...]
Leap Motion is designed to recognize 3D gestures of our hands. There are so many fields where Leap Motion could make a difference, as the use of gestures could change the way people interact with machines. [...]
Leap Motion està dissenyat pel reconeixement 3D gestual de les nostres mans. Per tant, la versatilitat d'aquesta tecnologia es molt amplia, ja que hi ha moltes aplicacions de camps molt diferents en les que l'ús de gestos pot facilitar la interacció persona-màquina. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
23.
9 p, 966.0 KB Creació d'un joc 2D amb Libgdx / Polo Escudero, Rubén ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment el sector dels videojocs, tant a nivel local com a nivel mundial es troba en molt bon estat. Això ha estat afavorit per una sèrie de causes, la proliferació de cada vegada més dispositius i més fàcil accés a aquests, smartphones, tablets, consoles, pcs, etc. [...]
Actualmente el sector de los videojuegos, tanto a nivel local como a nivel mundial se encuentra en muy buena forma. Esto es debido a una serie de causas, la proliferación de cada vez más dispositivos y la facilidad de acceso a estos, smartphones, tablets, consolas, etc. [...]
Nowadays gaming industry, both local level as global level is in very good condition, it has been favored by a number of causes, the proliferation of devices and increasingly easier access to them, smartphones, tablets, consoles, pcs. [...]

2015-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 44 records found   beginprevious14 - 23nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.