Research literature

Research literature 271 records found  beginprevious262 - 271  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
262.
72 p, 10.0 MB Reconfigurando espacios : el Grupo XIX de Teatro ya la renovación del escenario teatral en São Paulo / Mincoff Menegon, Luana ; Batlle Jordà, Carles 1963- , dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Considerando las últimas tendencias teatrales ocurridas en la ciudad de São Paulo (Brasil) que culminaron en la renovación del escenario teatral en la últimas dos décadas, esta investigación tiene como enfoque central entender cómo la ocupación y/o utilización de determinados espacios urbanos y las relaciones generadas por este entorno influencian y/o determinan la manera de producción artística de un grupo teatral. [...]
Considerant les ultimes tendències teatrals ocorregudas a la ciutat de São Paulo (Brasil) que van a culminar en la renovació de l'escenari teatral en les darreras dues dècades, aquesta investigació té com a enfocament central entendre com l'ocupació i/o utilització de determinats espais urbans i les relacions generades per aquest entorn influencien i/o determinen la manera de producció artística d'un grup teatral. [...]

2010  
263.
61 p, 696.9 KB Las Acciones Básicas del Esfuerzo como recurso técnico en la pedagogía actoral : sus resonancias / Rabadán de la Puente, Alicia ; Masgrau, Lluís, tut. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Investigación sobre la aplicación didáctica en el campo de la Interpretación actoral de 3 aspectos fundamentales del trabajo de Rudolf Von Laban.
Investigació sobre l'aplicació didàctica en el camp de la Interpretació actoral de tres aspectes fonamentals de la feina de Rudolf Von Laban.

2010  
264.
35 p, 337.3 KB Las relaciones de las teorías de Jung y el trabajo de Grotowski con sus actores / Rodríguez Martínez, Antonio-Simón ; Masgrau, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del trabajo es demostrar que los objetivos que Grotowski pretendió en su trabajo con los actores en su primera época, ligada al teatro laboratorium, pueden ser contemplados desde el mapa conceptual de la psicología profunda o analítica creada por C. [...]
La finalitat del treball és demostrar que els objectius que Grotowski va pretendre en el seu treball amb els actors en la seva primera època, lligada al teatre laboratorium, poden ser contemplats des del mapa conceptual de la psicologia profunda o analítica creada per C. [...]

2010  
265.
79 p, 17.2 MB El lloc teatral i el seu espai escènic : artialització en William Shakespeare (c..1590-1611) : actor, empresari, dramaturg / Vallverdú-Duch, Josep ; Ramon, Antoni, tut. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Pensar en William Shakespeare, apropar-se a una de l'obres què més tinta han fet córrer, se'ns presenta com voler trobar una agulla en un paller. Amb tot, aquest treball de recerca a volgut discernir la dramatúrgia de Shakespeare, des de l'òptica espacial i estètica.
2010  
266.
42 p, 23.9 MB Análisis del espectáculo "La bona persona de Sezuan"de Bertolt Brecht, bajo la dirección de Ricard Salvat / Macuitl Cortés, Agustín ; Foguet i Boreu, Francesc, 1971-, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El present treball pretén apropar al lector dels grans creadors de l'escena catalana del segle XX, potser el director que ha tingut més impacte en el treball.
2010  
267.
52 p, 849.3 KB El canto como herramienta de verticalidad en Grotowski y los Bāul de Bengala / Corral Alonso, Alicia ; Masgrau, Lluís, tut. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El trabajo se basa en la investigación del canto utilizado como herramiena para la verticalidad. La verticalida en un fenómeno energético que se puede cumplir mediante al canto. Para estudiar esta manera de utilizar el canto, nos centramos en el trabajo de Grotowski en su época del "arte como vehículo" y en los Baul de Bengala, yoguis cantantes originarios de la India. [...]
El treball es basa en la investigació del cant utilitzat com a eina per a la verticalitat. La verticalitat és un fenomen energètic que es pot acomplir mitjançant el cant. Per estudiar aquesta manera d'utilitzar el cant, ens centrem en el treball de Grotowski en la seva època de "l'art com a vehicle" i en els Bāuls de Bengala, ioguis cantants originaris de l'Índia. [...]

2010  
268.
77 p, 1.8 MB El camí de la tasca a l'activitat : el treball en petit grup en enfocaments AICLE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat / Tapias Nadales, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. [...]
2010  
269.
99 p, 2.5 MB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials : un estudi de cas / Jiménez Jiménez, Montserrat ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball de recerca s'estudia el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials durant una unitat didàctica de ciències en anglès. [...]
2009  
270.
66 p, 1.7 MB Activitats d'avaluació i ensenyament- aprenentatge en aules de secundària AICLE : un estudi de cas / Eixarch Domènech, Elisabeth ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació que es presenta en aquest treball de recerca parteix de la necessitat d'avaluar rigorosament els programes d'innovació AICLE (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera) que es porten a terme en alguns centres educatius de secundària de Catalunya. [...]
2010  
271.
87 p, 3.3 MB Think and Discuss : Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea -en el nostre cas, les matemàtiques- i l'adquisició d'una llengua estrangera -l'anglès. [...]
2010  

Research literature : 271 records found   beginprevious262 - 271  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.